| Membran tipleri, membran prosesleri ve bu proseslerde kullanılan temel eşitlikler hakkında bilgi sahibi olma. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Kimya mühendisliği eğitiminde edindiği matematik, temel bilim ve mühendislik bilgilerini kullanarak, membran proses tasarımını gerçekleştirmek |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Membran Teknolojilerinin Uygulanmasında Fırsatlar ve Karşılaşılan Engeller hakkında bilgi sahibi ollma |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Endüstriyel atıkların arıtılmasında membran proseslerin uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak ve çevresel farkındalığın arttırılıp, bu bilgiler ile kimyasal proseslerin çevresel etkilerine yön verebilme becerisine sahip olmak |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Membran tipleri, membran prosesleri ve bu proseslerde kullanılan temel eşitlikler hakkında bilgi sahibi olma. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Kimya mühendisliği eğitiminde edindiği matematik, temel bilim ve mühendislik bilgilerini kullanarak, membran proses tasarımını gerçekleştirmek |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Membran Teknolojilerinin Uygulanmasında Fırsatlar ve Karşılaşılan Engeller hakkında bilgi sahibi ollma |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Endüstriyel atıkların arıtılmasında membran proseslerin uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak ve çevresel farkındalığın arttırılıp, bu bilgiler ile kimyasal proseslerin çevresel etkilerine yön verebilme becerisine sahip olmak |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Membran tipleri, membran prosesleri ve bu proseslerde kullanılan temel eşitlikler hakkında bilgi sahibi olma. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Kimya mühendisliği eğitiminde edindiği matematik, temel bilim ve mühendislik bilgilerini kullanarak, membran proses tasarımını gerçekleştirmek |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Membran Teknolojilerinin Uygulanmasında Fırsatlar ve Karşılaşılan Engeller hakkında bilgi sahibi ollma |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Endüstriyel atıkların arıtılmasında membran proseslerin uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak ve çevresel farkındalığın arttırılıp, bu bilgiler ile kimyasal proseslerin çevresel etkilerine yön verebilme becerisine sahip olmak |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |