Antioxidant savunma sistemleri, stres hormonları ve osmotik düzenleme mekanizmalarını teorik çerçevede yorumlayabilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
İklim değişikliği senaryolarında stres yönetimi stratejilerini ve strese tolerant çeşit geliştirme yaklaşımlarını eleştirel olarak değerlendirebilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Bitkilerin abiyotik stres koşullarına karşı gösterdiği fizyolojik, biyokimyasal ve moleküler yanıtları analiz edebilir ve açıklayabilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Kuraklık, tuzluluk ve sıcaklık stresi gibi çevresel stres faktörlerinin bitki büyümesi, gelişmesi ve verimi üzerindeki etkilerini değerlendirerek uygun stres yönetimi stratejileri geliştirebilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Stres sinyalizasyonu, gen ifade değişiklikleri ve moleküler düzeydeki adaptasyon süreçlerini teorik olarak değerlendirebili |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres kavramını bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Doğada bitkilere stres oluşturan unsurları bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Hormonal sinyallizasyon ve stres arasındaki ilişki arasında bağlantı kurabilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres tiplerine göre fizyolojik yanıtları ayırt edebilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
tarımsal biyoteknolojideki son gelişmeleri bilir ve yeni hipotezler üretebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres kavramını bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Doğada bitkilere stres oluşturan unsurları bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Hormonal sinyallizasyon ve stres arasındaki ilişki arasında bağlantı kurabilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres tiplerine göre fizyolojik yanıtları ayırt edebilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
tarımsal biyoteknolojideki son gelişmeleri bilir ve yeni hipotezler üretebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres kavramını bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Doğada bitkilere stres oluşturan unsurları bilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Hormonal sinyallizasyon ve stres arasındaki ilişki arasında bağlantı kurabilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
stres tiplerine göre fizyolojik yanıtları ayırt edebilir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
tarımsal biyoteknolojideki son gelişmeleri bilir ve yeni hipotezler üretebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |