Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
MUHASEBE VE DENETİM - YL
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
7,5
Birim Bölüm Muhasebe ve Denetim - YL - Lisansüstü (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Hizmet pazarlamasında genişletilmiş pazarlama karması öğrenilir. - - - - - - - - - - - - -
Hizmet pazarlaması bileşenlerine dair stratejilerin nasıl geliştirileceği öğrenilir. - - - - - - - - - - - - -
Hizmet pazarlaması alanında geliştirilen stratejileri analiz edebilme becerisi gelişir. - - - - - - - - - - - - -
Hizmet pazarlamasında müşteri ilişkilerinin önemi kavranır. Hizmet kalitesi ve hizmetlerde uluslararasılaşmaya yönelik temel bilgiler edinilir. - - - - - - - - - - - - -
Hizmet pazarlaması alanındaki temel kavramlar tanımlanır ve hizmet sektörünün önemi kavranır. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -