Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
REKLAMCILIK
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
6,0
Birim Bölüm Reklamcılık - Ön Lisans (Yüz Yüze)
Ders Veren
Hafta
Ders İş Yükü: 88
AKTS (Ders İş Yükü / 25.5): 3,45
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Öğrenciler makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama arasındaki ilişkileri açıklayabilecektir. 4 4 4 - - - - - - - - - -
Öğrenciler, Ürünler için pazar bölümleme, hedef pazar seçme ve konumlandırma ile ilgili örnek uygulamalar planlar. 4 4 4 - - - - - - - - - -
Öğrenciler pazarlama ilkeleri ile ilgili temel kavram ve ilkelerini tanımlayabilir. 4 4 4 - - - - - 4 - - 4 -
Öğrenciler pazarlama bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması uygulamalarını tanıyabilecektir. 4 4 4 - - - - - - - - - -
Öğrenciler tüketici ve endüstriyel pazarı analiz edebilecektir. 4 4 4 - - - - - - - - - -
Ortalama Değer 4 4 4 - - - - - 0,8 - - 0,8 -