Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - YL
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
7,5
Birim Bölüm Bilgisayar Mühendisliği - YL - Lisansüstü (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - -