Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüzyüze eğitim)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Empatik düşünme ve empatik iletişim kurma konularında gerekli bilgileri öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Sözlü ve Sözsüz iletişim kavramlarını pratikte uygulayabilecek şekilde kavrar - - - - - - - - - - - - -
Temel iletişim süreci öğelerini ve işleyişini kavrar - - - - - - - - - - - - -
Kendini tanıma ve ifade etme konusunda gerekli donanımı kazanır - - - - - - - - - - - - -
İkna edici iletişim sürecini pratikte başarılı iletişim kurabilecek şekilde kavrar - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -