Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Müşteri İtiraz ve Şikayetleri Karşılama Konusunu Açıklayabilecek ve Uygulamasını Yapabilecek Düzeyde Bilgi Sahibi Olur. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri Kavramı ve Pazarlama Açısından Önemi Hakkında Bilgi Sahibi Olur - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojilerini Açıklayabilecek Düzeyde Kavrar - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri Yönetim Süreci Aşamalarını Açıklayacak ve Uygulayabilecek Düzeyde Kavrar - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri İle İlgili Kavramları Açıklayacak Düzeyde Kavrar - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -