Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
2,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (yüzyüze eğitim)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Pazarlama karması elemanlarının (ürün, fiyat, dağıtım, ve tutundurma çabaları ) kavranması - - - - - - - - - - - - -
Pazarlamada yönetim prensiplerinin ve pazarlama planı oluşturma sürecinin kavranması - - - - - - - - - - - - -
Pazarlamada uygulanabilecek stratejiler ve kontrol yöntemlerinin kavranması - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama bilgi sistemi, pazarlama araştırması, tüketici ve endüstriyel pazarların özelliklerinin kavranması - - - - - - - - - - - - -
Pazarlamada Hızlı ve Doğru Karar Verme Stratejilerini Kavrar - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -