PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
İnternet Uygulamaları
TTP106
2
4 + 0
5,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Çağrı Merkezi Hizmetleri -
Ön Lisans
(Ders bilgisayar laboratuvarında hem teorik hem uygulamalı olarak verilmektedir. )
Amaç
Bölüm için gerekli hızlı klavye kullanımı eğitimini vermek.
Ders İçeriği
Klavye ile hızlı yazım tekniklerinden F klavye kullanımının uygulamalı olarak anlatımı.
Hafta
Konu
1
Hızlı klavye kullanım anlatımı ve doğru klavye kullanımı
2
Neden F klavye kullanılması gerekliliği
3
Hotkey uygulamasının tanıtımı ve 1. ders uygulaması
4
Hotkey uygulaması 2. ders
5
Hotkey uygulaması 3. ders
5
Hotkey uygulaması 4. ders
6
Hotkey uygulaması 5. ders
7
Hotkey uygulaması 6. ders
8
Hotkey uygulaması 7. ders
9
Hotkey uygulaması 8. ders
10
Hotkey uygulaması 9. ders
11
Hotkey uygulaması 10. ders
12
Hotkey uygulaması 11. ders
13
Hotkey uygulaması 12. ders
14
Hotkey uygulaması 13. ders
Program Çıktıları
1
Çağrı Merkezi Hizmetleriyle ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
2
Çağrı merkezlerinde sunulan hizmet alanlarıyla ilgili beceri sahibi olma
3
Çağrı merkezi hizmetleri çalışma alanıyla ilgili teknolojik gelişmeleri takip etme ve mesleki çalışmalarında uygulama becerisine sahip olma.
4
Çağrı merkezi hizmeti uygulamalarında ikna becerisine sahip olma
5
Çağrı merkezi hizmeti kurum veya birimlerinin görev, sorumluluk, planlama ve strateji süreçlerini anlamlandırabilme ve uygulayabilme becerisine sahip olma.
6
Çağrı merkezi hizmetleri için gereken diksiyon ve etkili konuşma becerisine sahip olma.
7
Bireysel çalışma ve bağımsız karar verebilme yeteneklerini geliştirerek fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade edip iletişim kurabilme becerisine sahip olma.
8
Hayat boyu öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim- teknoloji ve çağdaş konular hakkında gelişmeleri izleyip kendini geliştirme becerisine sahip olma.
9
Kalite bilincine sahip olma, toplumsal sorunlara duyarlı olma, çevre sağlığı ve güvenliğine önem verme duyarlılığı ve becerisine sahip olma.
10
Alanıyla ilgili yöntem ve teknikleri uygulayabilme becerisine sahip olma.
11
Ekip çalışmasına yatkın ve bilgi paylaşımına açık olma.
12
Çağrı merkezi hizmetlerinde kullanılan mevcut bilgisayar programları ve yazılımlarındaki teknolojileri tanıma ve uygulayabilme becerisine sahip olma.
13
Bilgisayar ve bilgi iletişim teknolojilerini mesleki gelişimini destekleyecek düzeyde kullanabilme becerisine sahip olma.
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
Klavye kullanım teknikleri
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hızlı kullanım teknikleri
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/449691