EN
  • Anasayfa
  • ELO226 Gelişen Teknoloji (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
ELO226 - Gelişen Teknoloji
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Gelişen Teknoloji ELO226 4 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Alperen Buğra ÇOLAK
Ders Veren Öğr. Gör. Oğuzhan ÖNAL
Amaç

Gelişen teknoloji ve ARGE faaliyetleri hakkında bilgilendirmek, ürün geliştirme faaliyetleri ve süreçleri hakkında bilgilendirmek ayrıca Teknoloji ve teknoloji transferi hakkında bilgi vermek teknoloji ve ürün hayat eğrileri öğretmektir.

Ders İçeriği

Gelişen teknolojiler konusunda bilgilenme, gelişim süreçlerinin öğrenilmesi mevcut teknolojilerle karşılaştırılması . Yeni teknolojilerin Elektronik teknoloji alanına yaptığı katkıların öğrenilmesi.

Ders Kaynakları İnternet Kaynakları, Akademik Dergiler.
Açıldığı Öğretim Yılı 2013 - 2014 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 4 1 4
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Final Final 5 1 5
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 3 1 3
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 3 1 3
Toplam İş Yükü (Saat) 57
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 2,24
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Grupların ve Konuların Belirlenmesi
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
5 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
5 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
3 Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bilgilerini günceller Yazılı Sınav Sunum / Seminer Gösterim Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Gelişen teknolojiyi takip eder. Yazılı Sınav Sunum / Seminer Gösterim Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
Bilgilerini günceller - - - - - - - - - - -
Gelişen teknolojiyi takip eder. - - - - - - - - - - -