Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce I | MYD201 | 4 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Figen YAMIK |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin ana amacı, alanı ile ilgili İngilizce terminolojiye temel düzeyde hakim olmaları, dil becerileri ile İngilizce kaynaklara ulaşmaları ve çözümleme yeteneklerini geliştirmeleridir |
Ders İçeriği |
Yabncı dil konuşma, dinleme-anlama, yazma, okuma-anlama. |
Ders Kaynakları |
Electronics Fundamentals
English Gammer In Use |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 5 | 1 | 5 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 5 | 1 | 5 |
Final | Final | 5 | 1 | 5 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 99 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,88 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Ders içeriğinin açıklanması ve dersin değerlendirilmesi. | Ders |
2 | Geniş zaman ve geçmiş zaman yapılarının edilgen formu. | Ders |
3 | Şimdiki Zaman ve - yor lu geçmiş zaman ile Edilgen Cümle Yapıları. | Ders |
4 | Present Perfect Tense ve kiplikler ile Edilgen Cümle Yapıları. | Ders |
5 | Edilgen cümle yapılarıyla çeviri alıştırmaları. | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
6 | Alanıyla ilgili kelime seçimi, kullanım şekilleri. | Ders |
7 | Alanıyla ilgili çeviri alıştırmaları. | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
7 | Alanıyla ilgili çeviri alıştırmaları. | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
9 | Soru kelimesiyle başlayan İsim Cümleleri. | Ders |
10 | That bağlacıyla olan İsim cümleleri. | Ders |
11 | Çeviri alıştırmaları | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
12 | Sıfat cümleleri (who/ which/ that) | Ders |
13 | Sıfat cümleleri (whom/ whose/ of which) | Ders |
14 | Sıfat cümleleri (where/ when/ why) | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Zamanları kullanır. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Alanıyla ilgili çeviri yapar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
Alanıyla ilgili yabancı dildeki metinleri okur ve anlar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
If clause, noun clause, relative clause, passive clause yapılarını tanır. | Yazılı Sınav | Ders Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zamanları kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanıyla ilgili çeviri yapar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanıyla ilgili yabancı dildeki metinleri okur ve anlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
If clause, noun clause, relative clause, passive clause yapılarını tanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |