EN
  • Anasayfa
  • KİM148 Proje Tasarımı ve Uygulaması I (2024 - 2025 / 2. Yarıyıl)
  • EN
KİM148 - Proje Tasarımı ve Uygulaması I
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Proje Tasarımı ve Uygulaması I KİM148 2 2 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
KİMYA TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz-yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ahmet AKKAŞ
Ders Veren
Amaç

Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenci, kaynaklı imalat işlemleri kapsamında seri imalat tekniği geliştirebilecek, montaj ve hazırlığı yapabilecek

Ders İçeriği

Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenci, kaynaklı imalat işlemleri kapsamında seri imalat tekniği geliştirebilecek, montaj ve hazırlığı yapabilecek

Ders Kaynakları Ders notları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Alana Yönelik Proje Konusunu Seçmek Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
2 Elde Edilen Bilgileri Sunmak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
3 Projenin Konularını ve Çalışma Ortamını Analizlerle Belirlemek Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
4 Proje İçerisinde Kaydedilecek Verileri ve Türlerini Tespit Etmek Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
2 Elde Edilen Bilgileri Sunmak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
6 Projenin Algoritma ve Akış Şemasını Belirlemek Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
7 Projenin Çalışacağı Platformunu Kurmak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
8 Projenin Çalışacağı Platformunu Kurma, sınav. Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
9 Yapılan Hazırlıkları Sunmak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
10 Proje İçin Detay Önerileri Almak, Kod Yazmak ve Test Etmek Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
11 Projenin Sunumu Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
12 Proje Kurulum Paketini Hazırlamak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
13 Projenin Tüm Aşamalarını İçeren Rapor Kitapçığını Hazırlamak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
14 Projeyi sunmak Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Projeyi test edebilir Yazılı Sınav Ödev / Proje Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Proje ile ilgili araştırma yapabilir Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Proje kapsamını belirleyebilir Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Proje ile ilgili araştırma yapabilir Yazılı Sınav Ödev / Proje Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Projeyi test edebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Proje ile ilgili araştırma yapabilir - - - - - - - - - - - - - - -
Proje kapsamını belirleyebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Proje ile ilgili araştırma yapabilir - - - - - - - - - - - - - - -