Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki Çalışma ve Seminer | PZL228 | 4 | 2 + 2 | 4,0 |
Birim Bölüm | PAZARLAMA |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Dersin temel yöntemi anlatım ve ele alınacak çeşitli vakaları tartışma şeklindedir. |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Önder GÜRSEL |
Ders Veren | |
Amaç |
Mesleki derslerde edindikleri deneyimleri aktarmaya sunu çalışmaları yapar. Mesleki derslerde edindikleri deneyimlerle ilgili yapılan sunu çalışmalarını değerlendirir. Sektörde gözlemleyerek edindikleri deneyimleri rapor halinde sunar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimlerin uygulamasını yapar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimleri( uygulamasını) sunu hazırlayarak sınıfa sunar. Sektörde gözlemleyerek edindikleri mesleki deneyimleri( uygulamasını) sunu hazırlayarak sınıfta değerlendirmesini yapar. |
Ders İçeriği |
İlaç firmalarının analizi, sektör bazında pazar payları, ilaç firmalarının gelişim süreçleri, ilaç firmalarının AR-GE çalışmaları, ilaç portföyleri, kullandıkları pazarlama teknikleri ve sunum. |
Ders Kaynakları |
Çeşitli websitelerinden konular ile ilgili ilişkili kullanılabilecek kaynaklar ve öğrencilerin alanlarına yönelik gelişmeleri yakından takip edebilecekleri websiteleri, güncel makale ve araştırmalar.
Öğretim görevlilerimiz tarafından tamamen öğrencilerimizin alanlarına yönelik olarak hazırlanmış kitapçıklar. |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2013 - 2014 2014 - 2015 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması. | |
2 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması. Dosyalar(0) | Tartışmalı Ders |
1 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması. | |
1 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması. | |
7 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması | Tartışmalı Ders |
7 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması | Tartışmalı Ders |
7 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması | Tartışmalı Ders |
7 | Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama konularında uygulama ve seminer çalışmalarının öğrencilere verilecek projeler aracılığı ile yaptırılması | Tartışmalı Ders |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
11 | Sunum | Grup Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Seminer Bilgisi | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Meslek Bilgisi | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Kariyer Yönetimi | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgiler | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgiler | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Seminer Bilgisi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Meslek Bilgisi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kariyer Yönetimi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgiler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgiler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |