EN
  • Anasayfa
  • İSL358 Kriz Yönetimi ve İletişimi (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
İSL358 - Kriz Yönetimi ve İletişimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Kriz Yönetimi ve İletişimi İSL358 7 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Gürkan HAŞİT
Ders Veren
Amaç

Kriz ve kriz yönetimi kavramlarını açıklamak.

Ders İçeriği

Kriz ve kriz yönetiminin tanımı, kriz sürecinin aşamaları, kriz öncesi, kriz anı ve kriz sonrası yönetimi, kriz iletişimi ve yeni medya kavramları.

Ders Kaynakları Haşit Gürkan vd.,Kriz iletişimi ve Yönetimi, Ed: Gürkan Haşit, Anadolu Üniversitesi A.Ö.F Yayınları, No:1776, Eskişehir,2013.
Koçel,Tamer, İşletme Yöneticiliği, 13.Baskı, Beta Basım ve Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011.
İşletmecilikle ilgili güncel yayınlar.
İnternet kaynakları.
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 14 14
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 15 1 15
Final Final 30 1 30
Toplam İş Yükü (Saat) 129
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 5,06
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Kriz Kavramı Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 İşletmelerde Kriz Yaratan Faktörler Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 Kriz Sürecinin Aşamaları ve Etkileri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 Kriz Yönetimi Kavramı Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 Krize Yanıt Süreci Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 Kriz Öncesi Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
7 Ara Sınav Sınıf Dışı Çalışma
8 Kriz Anında Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
9 Kriz Sonrası Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 Kriz İletişim Süreci ve Yeni Medya Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İşletmelerde kriz ve kriz yaratan faktörleri ifade edebilecek. Yazılı Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz sürecinin aşamaları ve etkilerini listeleyebilecek. Yazılı Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz yönetimi kavramını açıklayabilecek. Yazılı Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Başarılı kriz yönetimi çalışmalarını örneklendirebilecek. Yazılı Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz iletişim süreci ve yeni medya kavramlarını açıklayabilecek. Yazılı Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
İşletmelerde kriz ve kriz yaratan faktörleri ifade edebilecek. 1 2 5 0 3 3 4 2 3 4 0 0
Kriz sürecinin aşamaları ve etkilerini listeleyebilecek. 1 2 5 0 3 3 4 2 3 4 0 0
Kriz yönetimi kavramını açıklayabilecek. 2 2 5 1 3 3 4 2 3 5 0 0
Başarılı kriz yönetimi çalışmalarını örneklendirebilecek. 1 1 5 1 3 3 4 2 3 3 0 0
Kriz iletişim süreci ve yeni medya kavramlarını açıklayabilecek. 1 2 5 1 2 3 4 2 3 4 0 0