EN
  • Anasayfa
  • İSL362 Endüstriyel Pazarlama (2024 - 2025 / 6. Yarıyıl)
  • EN
İSL362 - Endüstriyel Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Endüstriyel Pazarlama İSL362 6 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Uluslar arası pazarlamaya genel bakış, küreselleşme-anti küreselleşme tartışmalar
2 Uluslar arası pazarlamayı etkileyen çevresel faktörler, işletmeleri uluslar arası pazarlamaya katılma dereceleri, uluslar arası pazarlama planlaması
3 Uluslar arası ticareti teşvik eden kuruluşlar, çokuluslu işletmeler
4 Uluslar arası pazarlama araştırması
5 Pazar bölümleme süreci ve kullanılan değişkenler, ilkeleri, pazar bölümlemede kullanılan teknikler, hedef pazar seçimi stratejileri, konumlandırma
6 Dünyanın çevresel, ekonomik ve sosyal durumu
7 Ara Sınav
8 İthalat ihracat işlemleri
9 Mamul sınıflandırması, mamul karması ve stratejileri, yeni mamul geliştirme süreci
10 Mamul hayat eğrisi, alternatif mal politikaları, uluslar arası pazarlama da markalama
12 Uluslar arası pazarlama da fiyatlandırma karar süreci, fiyatlandırma yöntemleri, yeni mamul fiyatlandırması
12 Uluslar arası pazarlama da fiyatlandırma karar süreci, fiyatlandırma yöntemleri, yeni mamul fiyatlandırması
13 Uluslar arası pazarlamada dağıtım kanalları, uluslar arası pazarlara giriş stratejileri
14 Uluslar arası pazarlamada tutundurma metotları
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12