Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Performans ve Kariyer Yönetimi | İSL467 | 7 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | İŞLETME |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencileri performans yönetim süreci ve kariyer yönetimi konularında bilgi sahibi yapmaktır. |
Ders İçeriği |
Performans yönetim süreci. Performansın planlanması, ölçülmesi, değerlenmesi ve iyileştirilmesi. Kariyer kavramı. Kariyer yönetimi, planlaması ve gelişimi. |
Ders Kaynakları |
İsmail BARUTÇUGİL, Performans Yönetimi, Kariyer Yayınları
Hasan TUTAR, Kariyer Planlaması ve Yönetimi, Seçkin Yayınları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Performans yönetiminin önemi ve özellikleri | Ders Tartışmalı Ders |
2 | Performans yönetimi süreci | Ders Tartışmalı Ders |
3 | Performansın planlanması | Ders Tartışmalı Ders |
4 | Performansın ölçülmesi | Ders Tartışmalı Ders |
5 | Performansın değerlenmesi | Ders Tartışmalı Ders |
6 | Performansın iyileştirilmesi | Ders Tartışmalı Ders |
7 | Performans geliştirilmesi | Ders Tartışmalı Ders |
8 | Performans konusunun genel değerlendirmesi ve kariyer yönetimi hakkında kısa bilgilendirme | Ders Tartışmalı Ders |
9 | Kariyer kavramı ve temel boyutları | Ders Tartışmalı Ders |
10 | Kariyer yönetimi | Ders Tartışmalı Ders |
11 | Kariyer planlaması | Ders Tartışmalı Ders |
12 | Kariyer gelişimi | Ders Tartışmalı Ders |
13 | Kariyer planlaması ve performans arasındaki ilişki | Ders Tartışmalı Ders |
14 | Örnek olay çalışmaları | Ders Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Kariyer yönetimi sürecini açıklayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Performans yönetiminin temel kavram ve boyutlarını tanımlayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Kariyer geliştirme programlarını açıklayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Performans yönetimi sürecinin aşamalarını açıklayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Kariyer kavramını tanımlayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Performansın planlanması, ölçülmesi, değerlenmesi ve iyileştirilmesi süreçlerini ifade edebilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Kariyer planlama sürecinin aşamalarını sıralayabilecek. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kariyer yönetimi sürecini açıklayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Performans yönetiminin temel kavram ve boyutlarını tanımlayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kariyer geliştirme programlarını açıklayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Performans yönetimi sürecinin aşamalarını açıklayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kariyer kavramını tanımlayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Performansın planlanması, ölçülmesi, değerlenmesi ve iyileştirilmesi süreçlerini ifade edebilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kariyer planlama sürecinin aşamalarını sıralayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |