EN
  • Anasayfa
  • MLİ477 Finansal Piyasalara Giriş (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
MLİ477 - Finansal Piyasalara Giriş
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Finansal Piyasalara Giriş MLİ477 7 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Onur POLAT
Ders Veren
Amaç

Ders, finansal piyasaları, enstrümanları ve kurumların işleyişini ve işlevlerini akademik olarak kavranılmasını amaçlamaktadır.

Ders İçeriği

Finansal Sisteme Genel Bir Bakış, Faiz Oranınlarının Risk ve Vade Yapısı, Merkez Bankalarının Yapısı, Para Politikası Araçları, Amaçları, Para Piyasası, Sermaye Piyasaları, Tahvil Piyasası, Hisse Senedi Piyasası, Döviz Piyasası, Tüerv Piyasaları, Uluslararası Finansal Sistemler.

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Alanı ile ilgili teorik ve güncel bilgilere sahip olmak. Yazılı Sınav Sözlü Sınav Sunum / Seminer Problem Çözme Grup Çalışması Sözlü Panel Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Alanı ile ilgili teorik ve güncel bilgilere sahip olmak. - - - - - - - - - - - -