Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
E-Devlet | YBS371 | 5 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | İKTİSAT |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Hande BOĞAZLIYAN TURANLI |
Ders Veren | |
Amaç |
E-Devlet kavramını kuramsal ve uygulama açısından ele almak |
Ders İçeriği |
E-Devlet hakkında kuramsal tartışmalar, kavramın yasal çerçevesi, uygulamaları ve sorunlarının ele alınması |
Ders Kaynakları |
Ders Notları
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2014 - 2015 2015 - 2016 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | E-Devlet Uygulamalarına Giriş | Ders |
2 | Bilgi Toplumu ve Elektronik Devlet Kavramları | Ders |
3 | E-Devlet hakkında Kuramsal Tartışmalar | Ders |
4 | E-Devlet Uygulamalarının Yasal Altyapısı | Ders |
5 | Kamuda Enformasyonun Toplanması | Ders |
6 | Kamuda Enformasyonun Saklanması ve İşlenmesi | Ders |
7 | E- Devlet Modelinin Gelişimi | Ders |
8 | Arasınav | Ders |
9 | Sosyal Medya ve E-Devlet | Ders |
10 | Elektronik İmza | Ders |
11 | Dünyada E-Devlet Uygulamaları | Ders |
12 | E-Devlet ve Belediyecilik | Ders |
13 | E-Devlet Uygulamalarının Geleceği | Ders |
14 | E-Devlet Uygulamalarının mevcut ve Potansiyel Sorunları | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Teknoloji temelli bir kamusal hizmet olarak karşımıza çıkan e-Devletin sunduğu fırsat ve tehditleri ayırt eder | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Kamusal alanda veri toplanması, işlenmesi ve sunulması hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Teknoloji temelli bir kamusal hizmet olarak karşımıza çıkan e-Devletin sunduğu fırsat ve tehditleri ayırt eder | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kamusal alanda veri toplanması, işlenmesi ve sunulması hakkında bilgi sahibi olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |