Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | TTP200 | 4 | 0 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | TIBBİ TANITIM VE PAZARLAMA |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Staj dersi staj yapılan yerde uygulamalı olarak işlenmekte ve iş hayatının içerisinde interaktif olarak planlanmaktadır. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. İrem YAZICI |
Ders Veren | |
Amaç |
Staj,eğitim hayatı boyunca edinilen teorik bilgileri uygulamaya dökme imkanını sağlayan, iş hayatına ilk adımın atıldığı hazırlık dönemidir. Kariyer planlamasının da ilk durağı olan staj dönemi; kariyer yapmak için seçilen sektörü tanıma olanağı vermektedir. |
Ders İçeriği |
Staj yapılacak kurumu araştırarak kurum hakkında önbilgi sahibi olmak; kuruma kolay uyum sağlanması ve staj döneminin verimli geçmesi açısından önem teşkil eder. Verimli geçen bir staj dönemi ile iş hayatının ilk kapısının da açılabileceği unutulmamalıdır. Çünkü kurum içinde başarılı olan stajyerlerin staj dönemi sonrası kurumda kalma veya kurum tarafından farklı bir kuruma referans edilme yolu ile iş sahibi olma imkanları olabilmektedir. |
Ders Kaynakları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İşyerinin organizasyonel özellikleri | Saha / Arazi Çalışması |
2 | Birimlerin işlevleri | Saha / Arazi Çalışması |
3 | Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin,kullanılan araç,gereçve malzemelerin tanınması. | Saha / Arazi Çalışması |
3 | Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin,kullanılan araç,gereçve malzemelerin tanınması. | Saha / Arazi Çalışması |
3 | Yapılan işlerin tanınması, iş süreçlerinin,kullanılan araç,gereçve malzemelerin tanınması. | Saha / Arazi Çalışması |
6 | İşyerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
6 | İşyerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
6 | İşyerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
9 | Sahada tanıtım ve pazarlama konusunda tecrübe edinme deneyimi | Saha / Arazi Çalışması |
9 | Sahada tanıtım ve pazarlama konusunda tecrübe edinme deneyimi | Saha / Arazi Çalışması |
9 | Sahada tanıtım ve pazarlama konusunda tecrübe edinme deneyimi | Saha / Arazi Çalışması |
12 | Sahada tanıtım ve pazarlama konusunda tecrübe edinme deneyimi | Saha / Arazi Çalışması |
13 | Sahada edinmiş olduğu tecrübe ve gözlemleri raporlandırma | Problem Çözme Saha / Arazi Çalışması |
13 | Sahada edinmiş olduğu tecrübe ve gözlemleri raporlandırma | Problem Çözme Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. | |||
Çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabilecektir. | |||
Uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecektir. | |||
Edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabilecektir. | |||
Üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |