Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | BLP200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
Birim Bölüm | BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yerinde kontrol ve rapor inceleme |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Muhammet KARADENİZ |
Ders Veren | |
Amaç |
Alanı ile ilgili öğrendiği bilgileri gerçek iş ortamında uygulanması amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Öğrenim gördüğü program ile ilgili bir işyerinde mesleki uygulama yapar. Staj yaparken günlük rapor tutar ve staj defterine kaydeder. Mesleki uygulamaların örneklerini staj raporuna ekler. |
Ders Kaynakları |
Staj Dosyası
https://www.bilecik.edu.tr/sogut/Icerik/Staj_Dosyas%C4%B1_Sayfalar%C4%B1_38829
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 1 | 30 | 30 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 30 | 30 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 1 | 30 | 30 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 30 | 30 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 3 | 3 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 1 | 4 | 4 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 127 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 4,98 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | işyeri uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Uygulama sürecine katkıda bulunacak fikirler sunar. | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Uygulamalar ile teorik bilgiler arasında ilişki kurar. | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
İş yeri uygulamalarını yerinde görerek beceri kazanır. | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulama sürecine katkıda bulunacak fikirler sunar. | 3 | - | - | 3 | - | - | 4 | - | 3 | 4 | 5 | 5 |
Uygulamalar ile teorik bilgiler arasında ilişki kurar. | 3 | - | - | 3 | - | - | 4 | - | 3 | 4 | 5 | 5 |
İş yeri uygulamalarını yerinde görerek beceri kazanır. | 3 | - | - | 3 | - | - | 4 | - | 3 | 4 | 5 | 5 |