Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Takım Çalışması | BÜR229 | 3 | 1 + 3 | 4,0 |
Birim Bölüm | BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Örgün |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Rahmi AKBAŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Teorik düzeyde ekip çalışmasını bilmek ve ekip çalışmasına yatkın bir kamu çalışanı olabilmek için gerekli donanıma sahip olmak. |
Ders İçeriği |
Ekip çalışması, liderlik, takım uyumu ve gereklilikleri. |
Ders Kaynakları |
Baltaş, Acar (2016a), Ekip Çalışması ve Liderlik, 15. Basım. İstanbul: Remzi Kitabevi.
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Ekip ve ekip çalışması | Ders |
2 | Ekip oluşturma ve örnek uygulaması. | Ders |
3 | Ekip çalışmasının özellikleri, ölçütleri, aşamaları | Ders |
4 | Ekip ve türleri, üyelerin seçimi ve roller | Ders |
5 | Ekip çalışmasında güven | Ders |
6 | Ekip çalışması – Örnek uygulama | Ders |
7 | Ekip çalışması ve duygusal zeka (EQ) | Ders |
8 | Ekip çalışması ve kültür | Ders |
9 | Ekip çalışmasında riskler ve zorluklar | Ders |
10 | Ekip çalışmasında rekabet-işbirliği süreci ve oyun teorisi | Ders |
11 | Ekip çalışması ve çatışma | Ders |
12 | Ekip çalışması ve liderlik | Ders |
13 | Temel yönetim becerileri ve ekip çalışması | Ders |
14 | Ekip oluşturma aşamaları ve örnek olay uygulaması | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Takım çalışmasının önemini kavrama | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Çatışma ve uyumsuzlukları çözme becerisini güçlendirir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Takım içi iletişim biçim ve kanalları hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Gains knowledge of team communication formats and channels. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Problem çözme becerisini geliştirir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Problem çözme becerisini geliştirir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Gains knowledge of team communication formats and channels. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Takım içi iletişim biçim ve kanalları hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Çatışma ve uyumsuzlukları çözme becerisini güçlendirir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Takım çalışmasının önemini kavrama | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Takım çalışmasının önemini kavrama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çatışma ve uyumsuzlukları çözme becerisini güçlendirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Takım içi iletişim biçim ve kanalları hakkında bilgi sahibi olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Gains knowledge of team communication formats and channels. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Problem çözme becerisini geliştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Problem çözme becerisini geliştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Gains knowledge of team communication formats and channels. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Takım içi iletişim biçim ve kanalları hakkında bilgi sahibi olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çatışma ve uyumsuzlukları çözme becerisini güçlendirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Takım çalışmasının önemini kavrama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |