Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İşletmede Mesleki Eğitim | EEM466 | 8 | 5 + 10 | 30,0 |
Birim Bölüm | ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Öğrenciler, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını gerçekleştirmektedir. |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Mustafa YILMAZ |
Ders Veren | Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL |
Amaç |
Öğrencilerin, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını, öğrenim gördükleri alandaki bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmelerine, okul sürecinde çalışma hayatını ve işletmelerdeki uygulamaları tanımalarına olanak sağlamak ve iş hayatına geçişlerini kolaylaştırmaktır. |
Ders İçeriği |
Zorunlu işletmede mesleki eğitim. |
Ders Kaynakları |
İşletmede Mesleki Eğitim Kılavuzu,
İşletmede Mesleki Eğitim Web Sayfası
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 14 | 14 | 196 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 15 | 14 | 210 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 20 | 14 | 280 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 40 | 1 | 40 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 60 | 1 | 60 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 786 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 30,82 | |||
AKTS | 30,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
1 | İşletmede Mesleki Eğitim | Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |