Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknik İngilizce II | ENG202 | 4 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | KİMYA MÜHENDİSLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - İngilizce |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Teknik İngilizce I dersinin devamı olan bu ders öğrencinin akademik ve sonrasında endüstriyel tasarım hayatından İngilizce iletişim kurmasının güçlenmesini hedeflemektedir. |
Ders İçeriği |
Makale yazma teknikleri, makale çeşitleri, rapor yazma, öz geçmiş yazma, okuduğunu anlama, telefon konuşmaları,endüstriyel tasarım alanında çok kullanılan terimler gibi konular işlenmektedir. |
Ders Kaynakları |
Byrd, Patricia and Benson, Beverly, 1999, Improving the Grammar of Written English, Heinle & Heinle.Güleç, Zeynep, Dikmen, Filiz Emel, Özkan, Yurdanur, 1997, Development of Reading and Writing Skills, METU, Ankara
Grammar in Use, "Raymond Murphy", Intermediate Teknik İngilizce, Pamela Edis, İTÜ Vakfı yayınları, 2014 Marks, J. (2007). Check Your English Vocabulary for Computers and Information Technology. A & C Black : London |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2013 - 2014 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 13 | 26 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 2 | 7 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 3 | 2 | 6 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 2 | 7 | 14 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 6 | 1 | 6 |
Final | Final | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 2 | 1 | 2 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 76 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 2,98 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Akademik yayınlar ve yayınların kullanımı |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İngilizce dilinde teknik soruları cevaplama ve yorumlama | |||
Yabancı dilde iletişimin detaylarına hakim olur | |||
Mesleki terminolojiyi tanıma | |||
İngilizce kalıplara hakim olmak | |||
Mesleki terminolojiye hakim olur | |||
Mesleki metinleri kullanarak sunum hazırlama |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce dilinde teknik soruları cevaplama ve yorumlama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Yabancı dilde iletişimin detaylarına hakim olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mesleki terminolojiyi tanıma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İngilizce kalıplara hakim olmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mesleki terminolojiye hakim olur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mesleki metinleri kullanarak sunum hazırlama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |