EN
  • Anasayfa
  • MM250 Staj II (2024 - 2025 / 6. Yarıyıl)
  • EN
MM250 - Staj II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Staj II MM250 6 0 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Ayşenur EĞERCİOĞLU YAZICI
Ders Veren
Amaç

Stajın amacı, öğrencilerin, öğrenim gördükleri bölümler ile ilgili iş alanlarını tanımalarını, iş yerlerindeki faaliyetleri öğrenmelerini, eğitim ve öğretim yoluyla edindikleri bilgi ve becerileri pratik çalışma yaparak uygulamalarını sağlamaktır.

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS 3,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Belirli ihtiyaçlara yönelik bir sistem veya sürecin tasarlanması ve uygulanması hakkında beceri kazanır. Sözlü Sınav Problem Çözme Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Mühendislik uygulamaları için gerekli mühendislik araçlarını kullanma becerisi kazanır. Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Mühendislik tasarımı, projelendirme ve üretim hakkında bilgi sahibi olur. Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Bir işletmedeki organizasyon yapısını kavrayarak kurum içi yazılı ve sözlü iletişim becerisini geliştirir. Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
Belirli ihtiyaçlara yönelik bir sistem veya sürecin tasarlanması ve uygulanması hakkında beceri kazanır. - - - - - - - - - - -
Mühendislik uygulamaları için gerekli mühendislik araçlarını kullanma becerisi kazanır. - - - - - - - - - - -
Mühendislik tasarımı, projelendirme ve üretim hakkında bilgi sahibi olur. - - - - - - - - - - -
Bir işletmedeki organizasyon yapısını kavrayarak kurum içi yazılı ve sözlü iletişim becerisini geliştirir. - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - -