Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İşletmede Mesleki Eğitim | MM494 | 8 | 5 + 10 | 30,0 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 15 | 1 | 15 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 26 | 16 | 416 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 10 | 16 | 160 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 50 | 1 | 50 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 120 | 1 | 120 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 761 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 29,84 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İşyeri oryantasyon eğitimi | Küçük Grup Tartışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
2 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Ögrenci MM eğitimindeki teorik derslerin iş hayatına dönük pratik uygulamaları görür | Ödev / Proje | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Öğrencinin MM alanında uzmanlığını artar. | Ödev / Proje | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Öğrencinin iş ortamına adaptasyonu hızlanır. | Ödev / Proje | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Öğrenci takım çalışması ruhu kazanır. | Ödev / Proje | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Öğrenci raporlama tecrübesi kazanır | Ödev / Proje | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ögrenci MM eğitimindeki teorik derslerin iş hayatına dönük pratik uygulamaları görür | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 |
Öğrencinin MM alanında uzmanlığını artar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 |
Öğrencinin iş ortamına adaptasyonu hızlanır. | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenci takım çalışması ruhu kazanır. | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenci raporlama tecrübesi kazanır | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |