Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | İŞL5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | İŞLETME - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim, |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Tolga ALTINTAŞ |
Ders Veren | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Gözde KOCA Doç. Dr. Nur Kuban TORUN Dr. Öğr. Üyesi Saniye HAYDAROĞLU Prof. Dr. Meral EROL FİDAN Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Prof. Dr. Rifat YILMAZ Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER |
Amaç |
Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi. |
Ders İçeriği |
Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri. |
Ders Kaynakları |
Internet kaynakları
Güncel makaleler Güncel raporlar Bilimsel dergi ve kitaplar Elektronik dergiler |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 4 | 14 | 56 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 8 | 14 | 112 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 10 | 5 | 50 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 10 | 14 | 140 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 10 | 14 | 140 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 24 | 1 | 24 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 522 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,47 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Bilgi | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
2 | Alanyazının taranması | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
2 | Alanyazının taranması | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
4 | Tez Önerisinin Geliştirilmesi | Seminer |
5 | Tez önerisinin savunulması | Seminer |
6 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
8 | Verilerin çözümlenmesi | Seminer |
8 | Verilerin çözümlenmesi | Seminer |
11 | Sonuçların yorumlanması | Seminer |
11 | Sonuçların yorumlanması | Seminer |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | Seminer |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | Seminer |
14 | Öz-değerlendirme | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Sonuçları yorumlar | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Genel değerlendirme yapar | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sonuçları yorumlar | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 |
Genel değerlendirme yapar | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 |