EN
  • Anasayfa
  • COĞ5022 Mesleki Yabancı Dil (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
COĞ5022 - Mesleki Yabancı Dil
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki Yabancı Dil COĞ5022 1 + 2 7,5 Pdf
Birim Bölüm
COĞRAFYA - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Levent UNCU
Ders Veren
Amaç

Mesleki bilgilerini yabancı dille desteklemek.

Ders İçeriği

Fiziki ve beşeri coğrafya konularında metin çevirileri yapmak.

Ders Kaynakları [3]Oxford Essential Dictionary for Elementary and Pre-intermediate learners of English
[2] Reader at Work –METU Press
[1] MEGEP- Dış Ticaret Modulü
Information Technologies, Jonathan Marks 2007
Englih for Tourism, Yorgancı ve Keskil, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2008, Ankara
ingilizce gramer kitapları
Kurgusal Sözlük, Bademcioğlu, Alfa Yayıncılık, 2007, İstanbul
Teknik İngilizce - Pamela Edis (Üçüncü baskı-1983)
The Structure of Technical English-A.J. Herbert (Birinci baskı-1965)
Professional English in Use
[3]Oxford Essential Dictionary for Elementary and Pre-intermediate learners of English
[2] Reader at Work –METU Press
English for Geographers - ECU Press (Yazar: Carmen I. Lujan Garcia)
[3]Oxford Essential Dictionary for Elementary and Pre-intermediate learners of English
[2] Reader at Work –METU Press
English for Geographers - ECU Press (Yazar: Carmen I. Lujan Garcia)
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İngilizce cümle okuma ve anlama Tartışmalı Ders Gösterim Benzetim
3 İngilizce cümlelerde ana kelimeleri belirlemek Tartışmalı Ders Gösterim Benzetim
3 İngilizce cümlelerde ana kelimeleri belirlemek Tartışmalı Ders Gösterim Benzetim
4 Mesleki konularda kısa ingilizce cümleler kurmak Tartışmalı Ders Gösterim Benzetim
6 mesleki konularında İngilizce parça okuma ve anlama Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
6 mesleki konularında İngilizce parça okuma ve anlama Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
7 mesleki konularında parça okuma ve anlama Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
10 mesleki konularında kısa rapor yazma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Gösterim
10 mesleki konularında kısa rapor yazma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Gösterim
10 mesleki konularında kısa rapor yazma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Gösterim
11 İngilizce Türkçe çeviri yapmak, gramer Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Gösterim
12 Türkçe İngilizce çeviri yapmak Beyin Fırtınası Gösterim
13 İngilizce sunum yapmak Gösterim Benzetim Seminer
13 İngilizce sunum yapmak Gösterim Benzetim Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler İngilizce dilinde kimya alanında teknik yazıları okuyabilir, yazabilir ve anlayabilir.; Ders Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Öğrenciler İngilizce dilinde kimya alanında teknik raporları okuyabilir ve anlayabilir.; Ders Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Öğrenciler İngilizce dilinde teknik bir rapor vermek veya yazmak için bilimsel kelime dağarcığını ve terminolojiyi kullanabilir.; Ders Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Öğrenciler İngilizce dilinde kimyasal prosedürleri okuyabilir ve yazabilir.; Ders Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
Öğrenciler İngilizce dilinde kimya alanında teknik yazıları okuyabilir, yazabilir ve anlayabilir.; - - - - - - - - - - -
Öğrenciler İngilizce dilinde kimya alanında teknik raporları okuyabilir ve anlayabilir.; - - - - - - - - - - -
Öğrenciler İngilizce dilinde teknik bir rapor vermek veya yazmak için bilimsel kelime dağarcığını ve terminolojiyi kullanabilir.; - - - - - - - - - - -
Öğrenciler İngilizce dilinde kimyasal prosedürleri okuyabilir ve yazabilir.; - - - - - - - - - - -