EN
  • Anasayfa
  • KMY5900 Seminer (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
KMY5900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer KMY5900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
KAMU YÖNETİMİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Yavuz CANKARA
Amaç

Araştırma sorusu geliştirme, kaynak tarama, araştırma yöntemi ve kuramsal çerçeve belirleme ve uygulama yapma

Ders İçeriği

Akademik araştırma yapmaya ve tez yazma sürecine hazırlık.

Ders Kaynakları Bilimsel Araştırma Yöntemleri Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Doç. Dr. Ebru Kılıç Çakmak, Yrd. Doç. Dr. Özcan Erkan Akgün, Doç. Dr. Şirin Karadeniz, Dr. Funda Demirel Eylül 2020 / 28. Baskı / 350 Syf.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 4 14 56
Final Final 20 1 20
Toplam İş Yükü (Saat) 286
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 11,22
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Proje hazırlamanın önemi Ders Tartışmalı Ders
1 Proje hazırlamanın önemi Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
7 Ara Sınav Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
14 Final Sınavı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
kendi araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturabilecektir; Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
gerekli araştırma ve yazma becerilerini uygulayabilecekti Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
araştırma etiği ve emek hırsızlığına ilişkin prensipleri yerine getirebilecektir Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
kendi araştırma konusunu sözlü bir şekilde sunabilecektir Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Akademik çalışma yapabileceklerdir. Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
kendi araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturabilecektir; 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 -
gerekli araştırma ve yazma becerilerini uygulayabilecekti 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 -
araştırma etiği ve emek hırsızlığına ilişkin prensipleri yerine getirebilecektir 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 -
kendi araştırma konusunu sözlü bir şekilde sunabilecektir 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 -
Akademik çalışma yapabileceklerdir. 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 -