Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Özel Peyzaj Tasarımları | PYZ235 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | PEYZAJ VE SÜS BİTKİLERİ YETİŞTİRİCİLİĞİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Derya EKİNCİ |
Ders Veren | |
Amaç |
Tasarım yeteneklerini geliştirme, Belirlenen yüzeylere ve konulara uygun tasarımlar yapabilme yeteneği kazandırmak. |
Ders İçeriği |
Özel tasarım projeleri ile uygulamalı eğitim içeriği oluşturmaktadır |
Ders Kaynakları |
uygulama örnekleri
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Konular belirlenir. Konular üzerinde araştırmalar sunulur | Özel Destek / Yapısal Örnekler |
2 | Konu paylaşımı ve uygun tasarımların yapılması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
3 | Tasarım çalışması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
3 | Tasarım çalışması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
3 | Tasarım çalışması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
3 | Tasarım çalışması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
3 | Tasarım çalışması | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
8 | Arasınav- tasarım değerlendirme | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
9 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
9 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
9 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
9 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
9 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
14 | Tasarımların yüzeylere uygun projelendirilmesi. Final Sınavı | Özel Destek / Yapısal Örnekler Vaka Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Belirlenen yüzeyler üzerinde tasarım yapabilirler. | Ödev / Proje | Özel Destek / Yapısal Örnekler | Önceden planlanmış özel beceriler |
Tasarladıklarını ölçülendirebilirler | Ödev / Proje | Özel Destek / Yapısal Örnekler | Önceden planlanmış özel beceriler |
Ölçülendirilmiş tasarımlarını uygulayabilirler | Ödev / Proje | Özel Destek / Yapısal Örnekler | Önceden planlanmış özel beceriler |
İstenen yüzeylere uygun projeler hazırlayabilirler | Ödev / Proje | Özel Destek / Yapısal Örnekler | Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Belirlenen yüzeyler üzerinde tasarım yapabilirler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tasarladıklarını ölçülendirebilirler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Ölçülendirilmiş tasarımlarını uygulayabilirler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İstenen yüzeylere uygun projeler hazırlayabilirler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |