EN
  • Anasayfa
  • MAT425 Mesleki İngilizce III (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
MAT425 - Mesleki İngilizce III
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki İngilizce III MAT425 7 2 + 1 6,0 Pdf
Birim Bölüm
MATEMATİK
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. İlker İNAM
Ders Veren
Amaç

Matematiksel metinleri İngilizce yazmayı öğreterek lisansüstü veya bilimsel çalışmalarda etkili ve doğru kullanımını sağlamak

Ders İçeriği

1) Bazı yazım incelikleri 2) Temel matematik terimleri 3) Temel matematik terimleri 4) Temel matematik terimleri 5) Temel matematik terimleri 6) Matematik cümleleri 7) Matematik cümleleri 8) Matematik cümleleri 9) Matematik cümleleri 11) Fonksiyonları ifade etmek 12) Doğru yazım teknikleri 13) Doğru yazım teknikleri 14) Doğru yazım teknikleri

Ders Kaynakları F. Vivaldi, Mathematical Writing, Springer/Verlag, 2014
Açıldığı Öğretim Yılı 2015 - 2016 2018 - 2019 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 2 1 2
Final Final 2 1 2
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 2 1 2
Toplam İş Yükü (Saat) 160
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,27
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Bazı yazım incelikleri Ders
5 Temel matematik terimleri Ders
5 Temel matematik terimleri Ders
5 Temel matematik terimleri Ders
5 Temel matematik terimleri Ders
7 Matematik cümleleri Ders
7 Matematik cümleleri Ders
7 Matematik cümleleri Ders
7 Matematik cümleleri Ders
11 Fonksiyonları ifade etmek Ders
11 Fonksiyonları ifade etmek Ders
12 Doğru yazım teknikleri Ders
13 Doğru yazım teknikleri Ders
13 Doğru yazım teknikleri Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Matematikte İngilizce sunum yapabilir.
Matematikte Türkçe-İngilizce çeviri yapabilir.
İngilizce matematik cümleleri kurabilir.
Matematikte İngilizce-Türkçe çeviri yapabilir.
İngilizce matematik terimlerini bilir
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Matematikte İngilizce sunum yapabilir. - - - - - - - - - -
Matematikte Türkçe-İngilizce çeviri yapabilir. - - - - - - - - - -
İngilizce matematik cümleleri kurabilir. - - - - - - - - - -
Matematikte İngilizce-Türkçe çeviri yapabilir. - - - - - - - - - -
İngilizce matematik terimlerini bilir - - - - - - - - - -