Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | BM5900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Uğur YÜZGEÇ |
Ders Veren | Prof. Dr. Uğur YÜZGEÇ |
Amaç |
Öğrencilere belirli bir konuda sunum yapabilme becerisi kazandırmak |
Ders İçeriği |
Seminer konularının sözlü sunum şeklinde yapılması ve rapor olarak sunulması |
Ders Kaynakları |
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Yazım Kılavuzu
Creswell, J.W. (2009). Research design: Quantitative, qualitative, and mixed methods approaches. 3rd ed. Thousand Oaks, CA: Sage. |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 7 | 14 | 98 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 4 | 14 | 56 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 196 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,69 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Sunum konularının belirlenmesi | Ders Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | Sunumlar | Ders Tartışmalı Ders Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma | - | - | - | - | - | - | 5 | - | - | - |
Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme | - | - | - | - | - | - | - | 5 | - | - |