EN
  • Anasayfa
  • EEM5000 Tez Çalışması (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
EEM5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması EEM5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Doç. Dr. Sinan TEMEL Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ Prof. Dr. Arslan ÜNAL Doç. Dr. Eylem PEHLİVAN Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN Doç. Dr. Rahmiye Zerrin YARBAY Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Doç. Dr. Yıldırım BAYAZIT Prof. Dr. Mehmet KURBAN Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT
Ders Veren Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Prof. Dr. Mehmet KURBAN Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Doç. Dr. Yasemin ÖNAL
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
veri tabanları
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 10 14 140
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 14 14 196
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 2 7 14
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 25 1 25
Final Final 50 1 50
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 25 1 25
Toplam İş Yükü (Saat) 506
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,84
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
4 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
7 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar
13 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması
13 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması
13 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması
13 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması
13 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek Sunum / Seminer Problem Çözme Önceden planlanmış özel beceriler
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 - 5 5 5
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5