EN
  • Anasayfa
  • EEM7000 Uzmanlık Alan (2023-2024 / . Yarıyıl)
  • EN
EEM7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan EEM7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Mehmet KURBAN Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Doç. Dr. Sinan TEMEL Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ Prof. Dr. Arslan ÜNAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Prof. Dr. Barış ALTIOKKA Doç. Dr. Emre DANDIL Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih GÖZÜKIZIL
Ders Veren Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI Doç. Dr. İdil IŞIKLI ESENER Doç. Dr. Emrah DOKUR
Amaç

Yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders İçeriği

Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders Kaynakları Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com
Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 5 14 70
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 1 2 2
Toplam İş Yükü (Saat) 254
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 9,96
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez konusunun belirlenmsi Beyin Fırtınası Sözlü
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
5 Uygulanacak yöntemin tespiti ve uygulaması Beyin Fırtınası
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
11 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Literatürdeki yayınları takip edebilir. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. Sunum / Seminer Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. Sunum / Seminer Problem Çözme Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Literatürdeki yayınları takip edebilir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. Problem Çözme Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Literatürdeki yayınları takip edebilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. 5 5 5 3 4 4 1 1 3 5 5 5 2 5 5
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Literatürdeki yayınları takip edebilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. 5 5 5 3 4 4 4 1 1 3 5 5 2 5 5