Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Reklam ve Toplum | YBS483 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | MALİYE |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Tolga TORUN |
Ders Veren | |
Amaç |
Ders kapsamında reklam hakkında geniş bilgi sahibi olmak ve toplum üzerindeki etkilerini incelemek. |
Ders İçeriği |
reklam bilgisi, toplum yapısının incelenmesi, reklam ve toplum etkileşiminin araştırılması |
Ders Kaynakları |
Nedir bu Reklam? Muazzez Babacan
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 1 | Ders |
2 | Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 2 | Ders |
3 | Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 3 | Ders |
4 | Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 4 | Ders |
5 | Medyanın Ekonomi politiği 1 | Ders |
6 | Medyanın Ekonomi politiği 2 | Ders |
7 | Medyanın Ekonomi politiği 3 | Ders |
8 | Tüketim ve Reklamlar 1 | Ders |
9 | Tüketim ve Reklamlar 2 | Ders |
10 | Tüketim ve Reklamlar 3 | Ders |
11 | Popüler Kültür Tartışmaları 1 | Ders |
12 | Popüler Kültür Tartışmaları 2 | Ders |
13 | Popüler Kültür, Cinsellik ve Pornografi | Ders |
14 | Genel değerlendirme | Ders Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Medya ve kültür çalışmalarını genel olarak açıklar | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Medyanın ekonomi politiği konusundaki çalışmaları listele | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Tüketim ve reklamlar arasındaki ilişkileri açıklar | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Popüler kültür çalışmalarını çağdaş konular atrafı | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Medya ve kültür çalışmalarını genel olarak açıklar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Medyanın ekonomi politiği konusundaki çalışmaları listele | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tüketim ve reklamlar arasındaki ilişkileri açıklar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Popüler kültür çalışmalarını çağdaş konular atrafı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |