EN
  • Anasayfa
  • YBS483 Reklam ve Toplum (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
YBS483 - Reklam ve Toplum
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Reklam ve Toplum YBS483 7 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
MALİYE
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Tolga TORUN
Ders Veren
Amaç

Ders kapsamında reklam hakkında geniş bilgi sahibi olmak ve toplum üzerindeki etkilerini incelemek.

Ders İçeriği

reklam bilgisi, toplum yapısının incelenmesi, reklam ve toplum etkileşiminin araştırılması

Ders Kaynakları Nedir bu Reklam? Muazzez Babacan
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 1 Ders
2 Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 2 Ders
3 Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 3 Ders
4 Medya ve Kültür Çalışmalarına Giriş 4 Ders
5 Medyanın Ekonomi politiği 1 Ders
6 Medyanın Ekonomi politiği 2 Ders
7 Medyanın Ekonomi politiği 3 Ders
8 Tüketim ve Reklamlar 1 Ders
9 Tüketim ve Reklamlar 2 Ders
10 Tüketim ve Reklamlar 3 Ders
11 Popüler Kültür Tartışmaları 1 Ders
12 Popüler Kültür Tartışmaları 2 Ders
13 Popüler Kültür, Cinsellik ve Pornografi Ders
14 Genel değerlendirme Ders Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Medya ve kültür çalışmalarını genel olarak açıklar Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Medyanın ekonomi politiği konusundaki çalışmaları listele Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Tüketim ve reklamlar arasındaki ilişkileri açıklar Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Popüler kültür çalışmalarını çağdaş konular atrafı Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Medya ve kültür çalışmalarını genel olarak açıklar - - - - - - - - - - - - - -
Medyanın ekonomi politiği konusundaki çalışmaları listele - - - - - - - - - - - - - -
Tüketim ve reklamlar arasındaki ilişkileri açıklar - - - - - - - - - - - - - -
Popüler kültür çalışmalarını çağdaş konular atrafı - - - - - - - - - - - - - -