Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce V | ENG401 | 7 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | MALİYE |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Esra CENGİZ TIRPAN |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu ders ile öğrencilerin Avrupa Ortak Dil Kriterleri (Common Europen Framework) C1/C2 seviyelerinde; Kendiniya da başkalarını tanıtabilmeleri, bu bağlamda, nerede oturduğu,kimleri tanıdığı, sahip olduklarıve benzeri temelsorularyoluyla iletişimkurabilmeleri sağlamak, somutgereksinimlerinikarşılayabilmek adına bilinen,günlükifadelerive çoktemel deyimleri anlayabilmelerive kullanabilmelerisağlamak,konuştuğu kişilerin yavaşve anlaşılır bir şekilde konuşmasıve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişimkurabilmelerisağlamakve basit bir dilkullanarakkendi özgeçmişive yakın çevresi hakkında bilgivermelerinive anlık gereksinimlerikarşılayabilmelerini amaçlamaktadır |
Ders İçeriği |
İleri seviyede İngilizce dilbilgisi, kelime dağarcığı, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri. |
Ders Kaynakları |
English for Presentations
Delivering a Presentation- Communication Skills English for Presentations Delivering a Presentation- Communication Skills |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş ve dersin içeriğininin, amacının ve uygulanma yönteminin tanıtılması | |
2 | Bir sunum açma Bir sunumun yapılandırılması | |
3 | Organizasyon detayları (hakkında konuşmak zamanlama, el ilanları, sorular) Kitlenin dikkatini çekmek Dosyalar(0) | |
4 | Bir sunumun girişini gerçekleştirme | |
5 | Sunumunuzu organize etmek için ifadeler oluşturmak, Zor konular hakkında konuşmak | |
6 | Tips on presenting to an English-speaking audience, Referring to other points | |
7 | Tips on presenting to an English-speaking audience, Adding ideas | |
8 | Ara sınav | |
9 | Sunum araçları, görselleri sunmak | |
10 | Etkili Görseller Oluşturmak, 6 Kuralı | |
11 | Presenting visuals effectively, Emphasizing important points Making contrasts and describing results | |
12 | Konu tekrarı | |
13 | Sunumların gerçekleştirilmesi | |
13 | Sunumların gerçekleştirilmesi |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanırlar | |||
Daha etkili okuma becerisi geliştirmek için farklı metinler üzerinde okuma stratejileri kullanır | |||
İngilizce dilinde etkili sunum yapabilme becerisi kazanırlar | |||
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanırlar | |||
Daha etkili okuma becerisi geliştirmek için farklı metinler üzerinde okuma stratejileri kullanır | |||
İngilizce dilinde etkili sunum yapabilme becerisi kazanırlar |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanırlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Daha etkili okuma becerisi geliştirmek için farklı metinler üzerinde okuma stratejileri kullanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İngilizce dilinde etkili sunum yapabilme becerisi kazanırlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanırlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Daha etkili okuma becerisi geliştirmek için farklı metinler üzerinde okuma stratejileri kullanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İngilizce dilinde etkili sunum yapabilme becerisi kazanırlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |