Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce VI | ENG402 | 8 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | MALİYE |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Esra CENGİZ TIRPAN |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu ders ile öğrencilerin Avrupa Ortak Dil Kriterleri (Common Europen Framework) C1/C2 seviyelerinde; Kendini ya da başkalarını tanıtabilmeleri, bu bağlamda, nerede oturduğu, kimleri tanıdığı, sahip oldukları ve benzeri temel sorular yoluyla iletişim kurabilmeleri sağlamak, somut gereksinimlerini karşılayabilmek adına bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel deyimleri anlayabilmeleri ve kullanabilmeleri sağlamak, konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır bir şekilde konuşması ve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişim kurabilmeleri sağlamak ve basit bir dil kullanarak |
Ders İçeriği |
İleri seviyede İngilizce dilbilgisi, kelime dağarcığı, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri. |
Ders Kaynakları |
İngilizce Sunum Yapmak
Delivering A Presentation - Communication Skills |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş ve dersin içeriğinin, amacının ve uygulanma yönteminin tanıtılması | |
2 | Görsel türleri, Görseller hakkında konuşmak | |
3 | Grafikleri ve çizelgeleri tanımlamak | |
4 | Görselleri yorumlamak, Geçmişteki trendleri veya hareketleri tanımlamak için ipuçları | |
5 | Bir sunumu n sonuç kısmının gerçekleştirilmesi, ana noktaların sunumun sonuç kısmında özetlenmesi | |
6 | Sunumda iyi bir sonuç bölümü gerçekleştirmek için stratejiler | |
7 | Sunumda etkili bir sonuç için stratejiler, Sunum yapan kişinin sesini etkili bir şekilde kullanması | |
8 | Sunumun sonunda yer alan soru cevap bölümünün üstesinden gelmek | |
9 | Kibarca soru sorma yöntemleri, Beklenen soruları belirlemek | |
10 | Konuşma esnasındaki kesintilerle başa çıkmak, soruları yeniden biçimlendirmek | |
11 | Konuların tekrarı | |
12 | Sunum konusunda araştırma yapma | |
13 | Sunumun gerçekleştirilmesi | |
13 | Sunumun gerçekleştirilmesi |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Farklı sosyal ve akademik ortamlarda herhangi bir konuda İngilizce ‘de düzeyine uygun bir biçimde akıcı ve doğru bir şekilde sözlü iletişim kurar | |||
Yabancı dilde etkili sunum yapma becerisi kazanır | |||
Farklı metin türlerini etkin bir biçimde okumak için okuma becerileri ve stratejilerini kullanır | |||
İngilizce yazılı metinler yoluyla düzeyine uygun bir şekilde kendisini ifade eder. | |||
Farklı sosyal ve akademik ortamlarda düzeyine uygun olarak ihtiyaç duyduğu İngilizce sözcükleri tanır ve kullanır. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Farklı sosyal ve akademik ortamlarda herhangi bir konuda İngilizce ‘de düzeyine uygun bir biçimde akıcı ve doğru bir şekilde sözlü iletişim kurar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Yabancı dilde etkili sunum yapma becerisi kazanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Farklı metin türlerini etkin bir biçimde okumak için okuma becerileri ve stratejilerini kullanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İngilizce yazılı metinler yoluyla düzeyine uygun bir şekilde kendisini ifade eder. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Farklı sosyal ve akademik ortamlarda düzeyine uygun olarak ihtiyaç duyduğu İngilizce sözcükleri tanır ve kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |