Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce II | TDE422 | 8 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Erol GÜLÜM |
Ders Veren | |
Amaç |
Mesleki çalışmalarda yeterli olacak düzeyde İngilizce bilmek |
Ders İçeriği |
İngilizce mesleki metinler |
Ders Kaynakları |
Akademic Skills in English Coursebook / Powerpoint sunumlar
The Compass - Route to Academic English 2 The Compass - Route to Academic Speaking |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2014 - 2015 2015 - 2016 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş: Dersin tanımı, özellikleri ve değerlendirme süreci | |
3 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma | |
3 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma | |
4 | İngilizce Mesleki Çalışmaları Dinleme | |
5 | İngilizce Mesleki Çalışma Dinleme-Konuşma | |
6 | Mesleki Çalışmalar hakkında dinleme ve konuşma | |
7 | Mesleki Çalışmalar Hakkında Araştırma | |
8 | Ara sınav- Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
9 | Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları | |
12 | Konuların tekrarı | |
13 | Çalışmaların Sunulması | |
14 | Çalışmaların sunulması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir | |||
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır | |||
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar | |||
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |