EN
  • Anasayfa
  • TDE422 Mesleki İngilizce II (2024 - 2025 / 8. Yarıyıl)
  • EN
TDE422 - Mesleki İngilizce II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki İngilizce II TDE422 8 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Erol GÜLÜM
Ders Veren
Amaç

Mesleki çalışmalarda yeterli olacak düzeyde İngilizce bilmek

Ders İçeriği

İngilizce mesleki metinler

Ders Kaynakları Akademic Skills in English Coursebook / Powerpoint sunumlar
The Compass - Route to Academic English 2
The Compass - Route to Academic Speaking
Açıldığı Öğretim Yılı 2014 - 2015 2015 - 2016
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Giriş: Dersin tanımı, özellikleri ve değerlendirme süreci
3 İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma
3 İngilizce Mesleki Çalışmaları Okuma
4 İngilizce Mesleki Çalışmaları Dinleme
5 İngilizce Mesleki Çalışma Dinleme-Konuşma
6 Mesleki Çalışmalar hakkında dinleme ve konuşma
7 Mesleki Çalışmalar Hakkında Araştırma
8 Ara sınav- Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları
9 Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları
9 Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları
9 Mesleki çalışmalar hakkında yazı çalışmaları
12 Konuların tekrarı
13 Çalışmaların Sunulması
14 Çalışmaların sunulması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini sözlü olarak belirtir - - - - - - - - - - - - - - -
Gündelik, sosyal ve akademik ortamlarda dil seviyesine uygun olarak kullanılan İngilizce kelimeleri tanıma ve kullanma yetisi kazanır - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerinde kendi görüşlerini belirten metinler yazar - - - - - - - - - - - - - - -
Daha etkili dinleme becerisi geliştirmek için, farklı dinleme stratejileri kullanır - - - - - - - - - - - - - - -