Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknolojiyle Öğrenme | MOS114 | 1 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | BANKACILIK VE SİGORTACILIK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Sözlü ve görsel anlatım, sunum, tartışma. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Melih ERGEN |
Ders Veren | |
Amaç |
Teknoloji Destekli Öğrenme, hız veya yakınlık gibi bilgi ve iletişim teknolojilerinin özelliklerini öğrenme veya bilgi gibi öğretim özellikleriyle birleştirir. Şöyle ki. öğretimin kapsamını geleneksel sınıfın ötesine genişletmeye izin verir. konuların teorik ve pratik kısımlarına yaklaşmak için yeni formüller sağlar. |
Ders İçeriği |
Uzaktan Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Teknoloji, Teknoloji Merkezli Ağ Kuramları, Kuramsal Yaklaşımlar, Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru, Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları, Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu, Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler |
Ders Kaynakları |
Ders Notu
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Uzaktan Eğitim | Ders |
2 | Uzaktan Eğitim ve Teknoloji | Ders |
3 | Teknoloji Merkezli Ağ Kuramlar | Tartışmalı Ders |
4 | Kuramsal Yaklaşımlar | Tartışmalı Ders |
4 | Kuramsal Yaklaşımlar | Tartışmalı Ders |
4 | Kuramsal Yaklaşımlar | Tartışmalı Ders |
7 | Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru | Tartışmalı Ders |
8 | Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları | Tartışmalı Ders |
8 | Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları | Tartışmalı Ders |
10 | Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu | Tartışmalı Ders |
10 | Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu | Tartışmalı Ders |
10 | Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu | Tartışmalı Ders |
10 | Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu | Tartışmalı Ders |
14 | Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler | Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Uzaktan eğitim alanında teknoloji odaklı kuramları uygulamaya yansıtabilir, | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Teknoloji destekli eşzamanlı ve eşzamansız bir dersi tasarımlayabilir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Uzaktan eğitimde öğrenme ve öğretme süreçlerini teknoloji tabanlı uygulamalarla zenginleştirebilir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Uzaktan eğitim alanında teknoloji odaklı kuramları uygulamaya yansıtabilir, | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Teknoloji destekli eşzamanlı ve eşzamansız bir dersi tasarımlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uzaktan eğitimde öğrenme ve öğretme süreçlerini teknoloji tabanlı uygulamalarla zenginleştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |