EN
  • Anasayfa
  • COĞ8200 Yeterlik Sözlü (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
COĞ8200 - Yeterlik Sözlü
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Yeterlik Sözlü COĞ8200 0 + 0 15,0 Pdf
Birim Bölüm
COĞRAFYA - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Serhat AY
Ders Veren
Amaç

Coğrafya alanında doktora yapan öğrenciler, derslerini başarıyla tamamladıktan ve yeterlilik yazılı sınavını başarıyla tamamladıktan sonra yeterlilik sözlü sınavını almak zorundadır. Yeterlilik sözlü sınavı, doktora derslerinde, seminerlerde ve alanında öğretilenleri ve temel kavramları kapsar. Yeterlik sözlü sınavı, alanına hakimiyetlerini, güncel gelişmeleri, araştırmaları bütünleştirme yetisini ve kapasitelerini inceleme amacını taşımaktadır.

Ders İçeriği

Ders, öğrencilerin yeterlilik sınavına kendi kendine hazırlanmaları için almaları gereken bir bağımsız çalışma dersidir. Söz konusu hazırlanmanın kapsamında temel olarak alanı ile ilgili temel kavramlar, güncel gelişmeler yer almalıdır.

Ders Kaynakları Kırbaş, D. Ekim Çevik, F. (2017). Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Araştırma Etiği. Ankara: Güneş Kitabevi Yayınları.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
1 Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma Sınıf Dışı Çalışma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Coğrafya doktora programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Coğrafya alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Coğrafya literatürüne hakimiyetin artırılması. Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Coğrafya doktora programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. - - - - - - - - - -
Coğrafya alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi - - - - - - - - - -
Coğrafya literatürüne hakimiyetin artırılması. - - - - - - - - - -