Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Yeterlik Yazılı | COĞ8100 | 0 + 0 | 15,0 |
Birim Bölüm | COĞRAFYA - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Serhat AY |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu derste, ögrencinin doktora yeterlilik sınavına hazırlanması ve yeterlik sınavında başarılı olan öğrencilerin tez aşamasına geçmesi amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Anabilim dalı ders içerikleri |
Ders Kaynakları |
İlgili Doktora Anabilim Dalının Ders Kaynakları
Üstdal, M. ve Kural G. (1997). Bilimsel Araştırma Nasıl Yapılır, Nasıl Yazılır, İstanbul: Beta Basım Yayım. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Alanına yeni fikirlerle inovatif katkı sağlayacak güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir | Ödev / Proje | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini bilimsel bir şekilde ifade etmek ve savunmak için etkili bir iletişim kurar | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri sürekli takip ederek, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanına yeni fikirlerle inovatif katkı sağlayacak güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini bilimsel bir şekilde ifade etmek ve savunmak için etkili bir iletişim kurar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri sürekli takip ederek, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |