Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Standardizasyon ve Depolama | TRB335 | 5 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | TARLA BİTKİLERİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders Verme |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Emine Serap KIZIL AYDEMİR Arş. Gör. Yusuf Murat KARDEŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Standardizasyon ve depolamanın amacı |
Ders İçeriği |
Standardizasyon ve depolamanın tanımlanması |
Ders Kaynakları |
Dersi veren öğretim üyesinin ders notları, önerilen kaynak kitaplar
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 4 | 12 | 48 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 4 | 8 | 32 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 16 | 32 |
Final | Final | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 2 | 1 | 2 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 116 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 4,55 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Standardizasyon ve depolama nedir | Ders |
2 | Standardizasyon ve depolama hakkında genel bilgiler | Ders |
3 | Tarla bitkilerinin standardizasyonu ve depolanması | |
4 | Bütün bitkilerin ayrı ayrı ele alınması, | |
5 | Depolama tekniklerinin bitki grupları seviyesinde verilmesi | Ders |
6 | Depolamanın faydaları | Ders |
6 | Depolamanın faydaları | Ders |
8 | Depo şartları | |
9 | Tarla bitkilerinde depolamanın faydaları | Ders |
14 | Uygulama | Ders |
14 | Uygulama | Ders |
14 | Uygulama | Ders |
14 | Uygulama | Ders |
14 | Uygulama | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Depolamanın faydalararını öğreniler | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Öğrencilere depolama tekniklerinin öğretilmesi | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Depolama şartları hakkında bilgi sahibi olurlar | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Depolamanın faydalararını öğreniler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrencilere depolama tekniklerinin öğretilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Depolama şartları hakkında bilgi sahibi olurlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |