EN
  • Anasayfa
  • İNŞ-513 Barajlar (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
İNŞ-513 - Barajlar
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Barajlar İNŞ-513 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
ENERJİ SİSTEMLERİ MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler baraj haznelerinin tasarımını öğrenir.
Öğrenciler baraj tipinin seçimine etkili parametreleri öğrenebileceklerdir.
Öğrenciler barajların özellikleri ve tasarım esasları hakkında kavramları ve bunlara ait temel ifadeleri öğrenebileceklerdir.
Öğrenciler barajların statik denge problemlerini çözebilir.
Öğrenciler değişik baraj tiplerinin boyutlandırma esaslarını öğrenebileceklerdir.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Öğrenciler baraj haznelerinin tasarımını öğrenir. - - - - - - - - - -
Öğrenciler baraj tipinin seçimine etkili parametreleri öğrenebileceklerdir. - - - - - - - - - -
Öğrenciler barajların özellikleri ve tasarım esasları hakkında kavramları ve bunlara ait temel ifadeleri öğrenebileceklerdir. - - - - - - - - - -
Öğrenciler barajların statik denge problemlerini çözebilir. - - - - - - - - - -
Öğrenciler değişik baraj tiplerinin boyutlandırma esaslarını öğrenebileceklerdir. - - - - - - - - - -