Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Postmodern Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi | YBS362 | 6 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Tolga TORUN |
Ders Veren | |
Amaç |
Pazarlama iletişimini anlamak |
Ders İçeriği |
iletişim ve iletişim elemanlarını anlamak |
Ders Kaynakları |
Pazarlama İletişimi Yönetimi (Prof.Dr.Yavuz Odabaşı)
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2016 - 2017 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Pazarlama İletişimi Kavramı ve Kapsamı | Ders |
2 | Reklam Etkinlikleri ve Yönetimi | Ders |
3 | Halkla İlişkiler Türleri ve Araçları | Ders |
4 | Kişisel Satış | Ders |
5 | doğrudan pazarlama | Ders |
6 | sponsorluk | Ders |
7 | fuar ve sergi | Ders |
8 | Pazarlama iletişimi elemanlarını yönetmek | Ders |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
9 | uygulama | Ders Grup Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İşletmecilik ile ilgili güncel ve gelişen eğilimleri mesleki İngilizce yeterliliğine sahip olarak izleyebilmek. | Yazılı Sınav | Problem Çözme | Önceden planlanmış özel beceriler |
İleri düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak ve bir işletmeyi farklı açılardan değerlendirebilmek. | Yazılı Sınav | Problem Çözme | Önceden planlanmış özel beceriler |
Kazanılan yaşam boyu öğrenme ve kendi kendine öğrenme becerisi ile öğrenme gereksinimlerini belirleyebilmek ve bunun giderilmesine yönelik ileri düzeyde çalışmalar sürdürebilmek.\n | Yazılı Sınav | Problem Çözme | Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İşletmecilik ile ilgili güncel ve gelişen eğilimleri mesleki İngilizce yeterliliğine sahip olarak izleyebilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İleri düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak ve bir işletmeyi farklı açılardan değerlendirebilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kazanılan yaşam boyu öğrenme ve kendi kendine öğrenme becerisi ile öğrenme gereksinimlerini belirleyebilmek ve bunun giderilmesine yönelik ileri düzeyde çalışmalar sürdürebilmek.\n | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |