EN
  • Anasayfa
  • YBS206 Pazarlama ve Dijital Pazarlama Stratejileri (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
YBS206 - Pazarlama ve Dijital Pazarlama Stratejileri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Pazarlama ve Dijital Pazarlama Stratejileri YBS206 4 3 + 0 6,0 Pdf
Birim Bölüm
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi yüzyüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Tolga TORUN
Ders Veren
Amaç

pazarlama ve dijital pazarlama bilgisi vermek

Ders İçeriği

Bu ders, pazarlamanın tanımı ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar, pazarlamada yeni trendler, pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlama süreci, pazar bölümlemesi, pazar konumlandırması ve pazarlama karması stratejileri, satış yönetimi ve kişisel satış gibi konuları içermektedir.

Ders Kaynakları B. Zafer Erdoğan "Pazarlama ilkeler ve Yönetim
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derse giriş Ders
2 Teoride ve uygulamada pazarlamanın tarihçesi Ders
3 Gündelik yaşamda bir eylem biçimi olarak tüketim Ders
4 Tüketici davranışları Ders
5 Pazarlamanın temelleri ve pazarlama çevresi Ders
6 Pazar bölümleme, hedefleme ve konumlandırma Ders
7 ürün Ders
8 fiyat Ders
9 dağıtım Ders
10 tutundurma Ders
11 Pazarlama ve pazar araştırması Ders
12 Nöropazarlama Ders
13 Pazarlama çabalarının değerlendirilmesi ve kontrolü Ders
14 Pazarlamada güncel konular Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Pazarlamanın tarihsel gelişimini açıklayabilecek, Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Pazar bölümlendirmesi, hedefleme, konumlandırma planlaması yapabilecek, Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Pazarlama karması araçlarını tasarlayabilecektir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Ders Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Pazarlamanın tarihsel gelişimini açıklayabilecek, - - - - - - - - - - - -
Pazar bölümlendirmesi, hedefleme, konumlandırma planlaması yapabilecek, - - - - - - - - - - - -
Pazarlama karması araçlarını tasarlayabilecektir. - - - - - - - - - - - -