Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Resim | MOS117 | 1 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | TIBBİ LABORATUVAR TEKNİKLERİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Dilek GÜMÜŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu derste amaç öğrencinin bilgi ve becerilerini geliştirmenin yanı sıra resim sanatını sevdirmek, bir sanat eserini analiz edebilmeyi uygulayıcı olarak kazandırmaktır. |
Ders İçeriği |
Bu derste öğrencilere temel resim kuralları sanat tarihinden örnekler ışığında anlatılmakta, resimde renk-armoni ve kompozisyon kurallarını uygulamalı olarak öğretilmektedi |
Ders Kaynakları |
Ders notu
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2017 - 2018 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Renk ve Kompozisyon( Röprodiksiyon inceleme). | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
2 | Kompozisyon öğeleri, kuralları, ritm. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
3 | Peyzaj çalışmaları için örnekler ve uygulama için malzeme temini ve hazırlıkları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
4 | Peyzaj çalışmaları için eskiz çalışmaları ve kompozisyonun belirlenmesi ve uygulamaya geçiş. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
5 | Peyzaj uygulamaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
6 | Figür için röprodiksyon çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
6 | Figür için röprodiksyon çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
8 | ARA SINAV | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
9 | Portre çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
9 | Portre çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
9 | Portre çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
12 | Kompozisyon çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
12 | Kompozisyon çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
12 | Kompozisyon çalışmaları. | Ders Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Sanat Kültürü ve Sanatsal Eleştiri konularında bilgiye sahiptir. | |||
Sanatsal malzemeleri kullanabilme ve uygulayabilme becerisine sahiptir. | |||
Kendi çalışmalarını sorgular, estetik farkındalığa sahiptir. | |||
Özgün yapıt üretmek için gerekli olan çok boyutlu düşünebilme, algılayabilme ve tasarlayabilme bilgisini ve becerisini geliştirir. | |||
Araştırma yöntemleri ve teknikleri konusunda bilgiye, eleştirel düşünür ve çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sanat Kültürü ve Sanatsal Eleştiri konularında bilgiye sahiptir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sanatsal malzemeleri kullanabilme ve uygulayabilme becerisine sahiptir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kendi çalışmalarını sorgular, estetik farkındalığa sahiptir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Özgün yapıt üretmek için gerekli olan çok boyutlu düşünebilme, algılayabilme ve tasarlayabilme bilgisini ve becerisini geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Araştırma yöntemleri ve teknikleri konusunda bilgiye, eleştirel düşünür ve çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |