Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı III | SCT211 | 3 | 2 + 3 | 5,0 |
Birim Bölüm | SERAMİK VE CAM |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, Örgün |
EBS Koordinatörü | Doç. Mine POYRAZ |
Ders Veren | Doç. Mine POYRAZ |
Amaç |
Öğrencinin öğrenmiş olduğu şekillendirme yöntemlerini pekiştirmesi sağlanarak, mesleki teknik becerileri kazandırmak |
Ders İçeriği |
To provide students with vocational technical skills by reinforcing the shaping methods they have learned |
Ders Kaynakları |
Seramik Temel Sanat Eğitimi 2, Ayşegül Türedi Özen Anadolu Üniversitesi Yayınları Eskişehir, 2002
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 25 |
Ödev 1 | 25 |
Toplam | 50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %50 |
Toplam | %50 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %50 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 4 | 14 | 56 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 5 | 14 | 70 |
Ara Sınav 2 | Ara Sınav 2 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 128 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 5,02 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Genel ders tanıtımı | |
2 | Seramik çanak araştırmaları ve eskiz çalışmalar | |
3 | Seramik çanak maket çalışmaları | |
4 | Seramik çanak uygulamaları | |
5 | Seramik çanak uygulamaları | |
6 | Ana Tanrıça araştırmaları ve eskiz çalışmaları | |
7 | Ana Tanrıça maket çalışmaları | |
8 | Ana Tanrıça uygulamaları | |
8 | Ana Tanrıça uygulamaları | |
10 | Özgün Ana Tanrıça eskiz çalışmaları | |
11 | Özgün Ana Tanrıça maket uygulamaları | |
12 | Özgün Ana Tanrıça uygulamaları | |
12 | Özgün Ana Tanrıça uygulamaları | |
14 | Bisküvi Pişirimi, Sırlama ve Değerlendirme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tasarımını uygulayabilecektir. | |||
Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir. | |||
Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir. | |||
Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti | |||
ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tasarımını uygulayabilecektir. | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 |
Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir. | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 |
Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir. | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 |
ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |