Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Muhasebe ve Denetim Atölyesi | MUF423 | 7 | 3 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Berna DEMİR |
Ders Veren | Doç. Dr. Berna DEMİR |
Amaç |
Muhasebe ve denetim ile ilgili konularda uygulamaların yapılması. |
Ders İçeriği |
Muhasebe ve denetim ile ilgili konularda, grup çalışmalarının yapılması, örnek sorular çözülmesi, monografilerin bilgisayar ortamında girilmesi. |
Ders Kaynakları |
Muhasebe ve denetimle ilgili makale ve kitaplar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 30 |
Ödev 1 | 20 |
Toplam | 50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %50 |
Toplam | %50 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %50 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 2 | 14 | 28 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 7 | 7 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 3 | 1 | 3 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 3 | 7 | 21 |
Final | Final | 3 | 1 | 3 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 83 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,25 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
11 | Alan ile ilgili soru çözümleri | Grup Çalışması |
11 | Alan ile ilgili soru çözümleri | Grup Çalışması |
4 | Alan ile ilgili monografi çözümleri | Grup Çalışması |
4 | Alan ile ilgili monografi çözümleri | Grup Çalışması |
5 | Alan ile ilgili bilgisayar uygulamaları | Laboratuar |
11 | Alan ile ilgili soru çözümleri | Grup Çalışması |
11 | Alan ile ilgili soru çözümleri | Grup Çalışması |
8 | Ara sınav | |
13 | Öğrenci sunumları | Sözlü |
13 | Öğrenci sunumları | Sözlü |
11 | Alan ile ilgili soru çözümleri | Grup Çalışması |
12 | Alan ile ilgili bilgisayar uygulamaları | Laboratuar |
13 | Öğrenci sunumları | Sözlü |
13 | Öğrenci sunumları | Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Grup çalışmaları yapar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
Alan ilgili araştırma yapar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Alanı ile ilgili uygulamalar yapar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer | Beyin Fırtınası Laboratuar | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Grup çalışmaları yapar. | - | - | - | - | 5 | - | - | - | - | - | - | 4 | - | - |
Alan ilgili araştırma yapar. | 5 | - | 4 | 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanı ile ilgili uygulamalar yapar. | 5 | 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |