EN
  • Anasayfa
  • MUF425 Gönüllülük Çalışmaları (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
MUF425 - Gönüllülük Çalışmaları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Gönüllülük Çalışmaları MUF425 7 3 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi TÜRKÇE
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Aysel GÜNEY
Ders Veren Doç. Dr. Aysel GÜNEY
Amaç

Topluma fayda sağlayacak hizmetleri tanımak, bu faaliyetlerde yer almak sosyalleşmek

Ders İçeriği

TOPLUMSAL KONULARI ELE ALARAK,EN AZ DÖRT ETKİNLİĞE KATILMAK

Ders Kaynakları kişisel ve gönüllü çalışma
Açıldığı Öğretim Yılı 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev 1 10
Ödev 2 10
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 30 6 180
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 150 4 600
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 30 4 120
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 100 4 400
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 40 4 160
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 100 4 400
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 40 4 160
Uygulama 2 Uygulama 2 120 2 240
Uygulama 1 Uygulama 1 120 2 240
Final Final 60 1 60
Toplam İş Yükü (Saat) 2560
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 100,39
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 topluma hizmet uygulamalarını tanımlamak
2 topluma hizmet veren kurumlanın faaliyet alanları tanıtma
3 Toplumsal hizmet veren dernek ve stk 1arın anlatılması
4 giysi toplama ve ihtiyaç sahiplerini bulma
5 SEVGİ EVLERİNE GİTME Sınıf Dışı Çalışma
6 SEVGİ EVLERİNDE PROĞRAMA DAHİL OLMA Sınıf Dışı Çalışma
7 mavi kapak toplama ve elektirikli sandalyeyi temin etme
8 YAŞLILAR YURDUNA GİTME Sınıf Dışı Çalışma
9 YAŞLILAR YURDUNDA İHTİYAÇ SAHİPLERİNE İSTEDİKLERİNİ ULAŞTIRMA Sınıf Dışı Çalışma
10 SOKAK HAYVANLARINI BESLEME Sınıf Dışı Çalışma
11 kırtasiye okul malzemesi toplama ihtiyaç tespit edilen okula ulaştırma
12 ANA OKULU ÖĞRECİLERİ İLE FAALİYET DÜZENLEME Sınıf Dışı Çalışma
13 ENGELLİ ÖĞRECİLERİ İLE FAALİYET DÜZENLEME Sınıf Dışı Çalışma
14 hayvan barınağına gitme ve hayvanları besleme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
sosyal davranış geliştirme Ödev / Proje Seminer Grup Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
gönüllü çalışmayı öğrenme Ödev / Proje Vaka Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler
ekip çalışmasını öğrenme Ödev / Proje Grup Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
çevreye karşı duyarlı olma Ödev / Proje Vaka Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler
toplumsal ihtiyaçları tespit etme Ödev / Proje Vaka Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
sosyal davranış geliştirme - - - - - - - - - - - - - -
gönüllü çalışmayı öğrenme - - - - - - - - - - - - - -
ekip çalışmasını öğrenme - - - - - - - - - - - - - -
çevreye karşı duyarlı olma - - - - - - - - - - - - - -
toplumsal ihtiyaçları tespit etme - - - - - - - - - - - - - -