Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce IV | TRZ202 | 4 | 3 + 1 | 4,0 |
Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - İngilizce |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Mine KAYA |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere A2 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
English grammar, vocabulary etc. |
Ders Kaynakları |
Boost 2 Workbook
Boost 2 ,Blackswan Publishing House |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 2 | 4 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 10 | 4 | 40 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 10 | 3 | 30 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 5 | 2 | 10 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 10 | 2 | 20 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 5 | 1 | 5 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 4 | 2 | 8 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 4 | 2 | 8 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 10 | 1 | 10 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 10 | 1 | 10 |
Final | Final | 10 | 1 | 10 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 5 | 1 | 5 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 160 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 6,27 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Seyahat, Yakın Geçmiş Zaman | |
2 | Konaklama, Yakın Geçmiş Zaman/Geçmiş Zaman Kıyaslaması | |
3 | İngilizcede onay alma soruları, sıfatlar | |
4 | Sağlık sorunları, İngilizce geniş zaman koşul cümlecikleri | |
5 | Duyguları ifade etme, Koşul cümlecikleri | |
6 | Tercihleri anlatma, Farklı spor dalları | |
7 | Edilgen Yapı | |
8 | Yer tanımlayan sıfatlar, geçiş sözcükleri | |
9 | Koşul cümlecikleri, bir konuya katılma/katılmamayı ifade etme | |
10 | Mutfakta kullanılan fiiller | |
11 | Tat duyusu ile ilgili kelimeler, Gerunds | |
12 | Söylemleri aktarma, yiyeceklerle ilgili kelimeler | |
13 | Konu Tekrarları |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Hedef dilde A2 seviyesinde diyalog kurabilecektlr. | |||
A2 seviyesindeki dinleme parçalarını anlayabilecektir. | |||
A2 seviyesinde metinleri anlayabilecektir. | |||
Öğrenci dersin sonunda A2 düzeyinde İngilizcede temel yeterlilik ve gerekli becerilere sahip olacak. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hedef dilde A2 seviyesinde diyalog kurabilecektlr. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 |
A2 seviyesindeki dinleme parçalarını anlayabilecektir. | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 |
A2 seviyesinde metinleri anlayabilecektir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenci dersin sonunda A2 düzeyinde İngilizcede temel yeterlilik ve gerekli becerilere sahip olacak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |