Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce II | TRZ102 | 2 | 5 + 1 | 5,0 |
Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - İngilizce |
Dersin Verilişi | Ders vermek, sunum, yorumlama, ödevlendirme |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Mine KAYA |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere başlangıç A1 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb. |
Ders Kaynakları |
Boost 1 ,Blackswan Publishing House
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 7 | 10 | 70 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 9 | 1 | 9 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 4 | 1 | 4 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 4 | 1 | 4 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 4 | 1 | 4 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 8 | 1 | 8 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 8 | 1 | 8 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 10 | 1 | 10 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 10 | 1 | 10 |
Final | Final | 15 | 1 | 15 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 10 | 1 | 10 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 152 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 5,96 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Basit Geçmiş Zaman 'to be' fiili | |
2 | Basit Geçmiş Zaman: Olumlu, olumsuz, soru cümleleri | |
3 | Nesne ve Sahiplik Zamirleri | |
4 | Tavsiye Verme / 'Should' | |
5 | Kural Vurgulama: 'Must, Have to' | |
6 | Trafik Kelime Bilgisi, Sağlık Sorunları | |
7 | E posta yazımı | |
8 | Basit Gelecek Zaman: will / won't - Ara Sınav | |
9 | Gelecek Zamanda 'be going to' kullanımı | |
10 | 'be going to' soru ve olumsuz cümleler | |
11 | Kıyaslama ve en üstünlük dereceleri | |
12 | Yakın Geçmiş Zaman: Olumlu yapılar | |
13 | Yakın Geçmiş Zaman: Olumsuz ve Soru cümleleri | |
14 | Dönem Tekrarı |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
A1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | |||
A1 düzeyinde paragraflar yazabilecek | |||
A1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek | |||
A1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A1 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
A1 düzeyinde paragraflar yazabilecek | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
A1 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
A1 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |